۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹

امام جمعه موقت همدان:

برنده انتخابات مردم ایران هستند

برنده انتخابات مردم ایران هستند

همدان-امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه بازنده انتخابات قطعاً استکبار جهانی است، گفت: برنده انتخابات در هفته آینده مردم ایران خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلیان در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر همدان بیان کرد: مردم با حضور در پای صندوقهای رأی امیدهای مستضعفین جهان را زنده نگه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بازنده انتخابات قطعاً استکبار جهانی است، افزود: برنده انتخابات در هفته آینده مردم ایران خواهند بود.

فاضلیان با اشاره به اینکه مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) ستودنی است، اظهار کرد: مردم عزیز ایران مانند همیشه حماسه باشکوهی را در روز ۱۱ اسفندماه رقم خواهند زد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم اظهار کرد: انقلاب اسلامی بساط غارت و چپاول دشمنان را جمع کرده و از آنجا که منافع آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها به خطر افتاده است آنها همواره به دنبال نقطه ضعفی برای ادامه سلطه خود بر کشور هستند که باید مراقب بود.

وی عدم مشارکت در انتخابات را به معنای نشان دادن چراغ سبز به دشمنان دانست و گفت: باید با حضور در پای صندوق‌های رأی امید دشمن را ناامید کرده و چراغ امید را در جبهه مقاومت و دل مستضعفان روشن کنیم.

فاضلیان آمریکا و صهیونیست جنایتکار را بالاترین مفسد فی‌الارض عنوان کرد و اضافه کرد: حضور پای صندوق‌های رأی نشان خواهد داد مردم نسبت به توطئه دشمن بصیر بوده و به تعیین سرنوشت خود حساس هستند.

وی گفت: دموکراسی به معنای واقعی در کشور ما اجرا می‌شود این در حالی است که در بسیاری از کشورهای دنیا انتخابات وجود ندارد و یا ساختگی است.

امام جمعه موقت همدان انتخابات را عامل سرعت در مسیر پیشرفت کشور در مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و رقابت سالم مد نظر رهبری بوده که باید مورد توجه باشد.

کد خبر 6035335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha